»Sestrstvo ne pojmujemo kot enotnosti in enakosti, ki teži k totalitarni vključitvi vseh žensk pod skupno kategorijo ženske, temveč kot notranje nasprotujoč si pojem.«
»Sestrstvo pogleda skozi perspektivo rase s pomočjo gibanja in oblačil.«
»Izpostavlja rasne, razredne in nacionalne razlike nastopajočih.«
»Dotika se izkušnje žensk v menopavzi in s tem povezanih tabujev.«
»Z dekonstrukcijo mitov o ženskih boleznih ponuja drugačno videnje ženske in njenega psihološkega zdravja.«
»Moje izhodišče je bilo, da je treba komunikacijsko, vizualno in programsko 'Mladinca' posodobiti, vsebinsko zaostriti in profilirati.«
»Naši gostje in partnerji iz tujine, čeprav so prihajali iz razvitih gledaliških držav, si niso mogli predstavljati, da lahko oziroma si upa neko institucionalno ansambelsko gledališče producirati take vsebine in formate in da je to v smislu nišnosti občinstva in v očeh financerjev sploh mogoče.«
»Podpora ustanoviteljice je v vseh teh letih rastla, podpora ministrstva pa padala, od časa gospodarske krize – ko so radikalno padla programska sredstva – pa stagnirala.«
»Vseeno se sprašujem, kako bo to vplivalo na razrez proračunskega kolača in kako bodo pravično plačani vsi preostali, ki prispevajo k produkciji gledališke predstave.«
»Gostovanje velike relevantne predstave, ki visoko kotira na mednarodnih festivalih, stane več kot pri nas produkcija ene predstave v matičnem gledališču.«
»Celotna scena bo dobila sodobno opremljene prostore, kjer bo mogočih več sodelovanj [...] in v precej večjem obsegu.«
»Gledališče me zanima takrat, ko izstopa iz diskurza umetnosti in stopa v javno polje neumetniškega.«
»To je bilo potovanje v neznano, na katero sem se podala z vrhunsko igralko in edinstveno osebo, ki sem jo pred tem dolgo spremljala s take ali drugačne razdalje.«
»Hotela sem prodreti v skrivnost vlog, ki so mi jih zaupali režiserji, in jih preprosto narediti. To ne pomeni, da nikoli nobene ne zafrkneš, mirno jo lahko in tudi jo. Ampak moraš se pobrati in pripraviti na naslednjo, ki bo boljša.«
»Prav njena svobodomiselnost, trma in vztrajnost jo upodabljajo kot borko, ki je iz vsakega ženskega lika skušala izvleči večplastnost in globino. Predvsem pa roman izriše pogled na igralko, ki se nikoli ni ukalupila v eno samo tehniko ali metodo, temveč se je predala svoji igrivosti, intuiciji in spontanosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju